Where You Are

  • Day:2013.01.14 00:00
  • Cat:Lilycs










作詞者名:YONG HWA
作曲者名:YONG HWA
編曲者名:Kenji tamai/Lui Momota



I’m breaking down. I am screaming out. My time is running out. What do I do now?

俺はつぶれて叫ぶ もう時間はない どうすればいい?


Oh give up? or stand up? I don’t know. I wanna break the spell now.

諦めるのか?立ち上がるのか?わからない この呪文を解き明かしたい


I’m drowning now. I am crying out. My time is running out.

溺れ 叫ぶ 時間はない


I need someone to save me now. Somewhere, Lady luck will smile at me. Yeah

誰か俺を助けてくれ 幸運が俺に微笑みかけるところで


I’m searching where you are. Oh, shining down on me from where you are.

どこにいるの そこから俺を照らしているのに


I’ll always be right there, baby. Always be right there, baby.

俺はここにいるよ そこにいるさ

Oh, please touch my body and my face.

顔や体に触れて


I’m searching where you are. Can you see what I need? It’s where you are.

どこにいるの? 俺が何を求めているのかわかる? 君のいる場所さ


I’ll always be right there, baby. Always be right there baby.

そこにいるから ずっとそこにいるから


You know? When I can be where you are, only then I will shine bright.

そう、君さえいれば俺は輝くんだから


I’m crumbling down. I’m falling apart. My time is running out. What do I do now?

俺は砕け散って行く 時間はない どうすればいい?


Oh give up? or stand up? I don’t know. I wanna break the spell now.

諦めるの?続けるの?わからない ただこの呪文を解きたいんだ


I can’t breathe now. I’m losing myself. My time is running out.

息もできず自分を見失う 時間はない


I need someone to save me now. Somewhere, Lady luck will smile at me. Yeah

誰か俺を救ってくれ 幸運の微笑む場所で

I’m searching where you are. Oh, shining down on me from where you are.

どこにいるんだ 君のいるところから俺を照らしているのに


I’ll always be right there, baby. Always be right there, baby.

そこにいるから、いつもそこにいるから


Oh, please touch my body and my face.

顔や体に触れてくれ

I’m searching where you are. Can you see what I need? It’s where you are.

どこにいるの? 俺が何を求めてるのかわかる?君の居場所だ


I’ll always be right there, baby. Always be right there baby.

そこにいるから、ずっとそこにいるから


You know? When I can be where you are, only then I will shine bright.

君がいさえすれば俺は光を得られるのだから


I wanna be like a bird. I wanna fly to the sky whenever, oh wherever.

鳥のように自由に空を飛びたい


I will search where you are right now. And I will fly high.

高く飛び 君を探すんだ


I’m searching where you are. Oh, shining down on me from where you are.

どこにいるの そこから俺を照らしているのに


I’ll always be right there, baby. Always be right there, baby.

そこに行くから そこにいるから


Oh, please touch my body and my face.

体や顔に触れてくれ


I’m searching where you are. Can you see what I need? It’s where you are.

どこにいるの 君の居場所が知りたいんだ わかるだろう?


I’ll always be right there, baby. Always be right there baby.

そこに行くから ずっとそこにいて


You know? When I can be where you are,

君の側にいさえすれば


only then I will shine, only then I will shine, only then I will shine bright.

輝けるんだ 光り輝けるんだ


Only then I will shine bright. Only then I will shine bright.

光り輝けるんだ




< 出処 >







 


スポンサーサイト
